Studentskivor

Ja, studentskivornas tid nalkas.
Har fått förfrågningar om jag vill jobba på sådana tillställningar i helgen..
Dock är inte studentskivor riktigt min grej.
Krogdörren är inte riktigt min grej.
Man ska aldrig säga aldrig. Det märktes ju förra helgen.

Men studentskivor alltså. 7-8 vakter på 250-300 dyngraka 18-åringar.
Nä nån måtta får det vara.
Får se om det dyker upp nåt annat intressant till helgen, annars får jag se vad jag hittar på.
Jag är inte beroende av extrajobb, men det är ett skönt inslag.
Både i plånboken, för kroppen och psyket.


Kommentarer
Postat av: Katarina = Ina

Hur gick det i helgen. Hoppas allt var lungt. vink

2009-03-22 @ 18:48:40
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Niklas

Uppdatera!! :P

2009-04-16 @ 16:55:37
Postat av: Niklas

Uppdatera!! :P

2009-04-16 @ 16:56:27
Postat av: oxå ov tjej

tycker att du borde uppdatera bloggen oftare! är så intressant och kul att läsa om en tjej i samma yrke!!

2009-04-20 @ 23:55:29
Postat av: Anonym

uppdatera nuuuu

2009-08-11 @ 21:22:23
Postat av: tomas

Hej på dig kollega, Hoppas du uppdaterar bloggen lite.

Kolla in min blogg om jobbet mitt och allt som rör väktare och ordningsvakter.



Adressen till den är

http://www.vaktkoll.se

2010-05-19 @ 00:54:57
URL: http://www.vaktkoll.se
Postat av: Emma

Hej



Vilken himla bra blogg du har. Måste säga att jag själv som omogen fjortis hade synen på vakter som ordergivare trots att jag aldrig själv "råkat ut för" någon. I vuxen ålder tycker jag det är positivt med vakter, gärna mååånga, särskilt när man är ute i sammanhang där det är mycket folk i omlopp typ festivaler. Det känns tryggt för mej att veta att om någon spårar ur finns det folk med utbildning som kan gå in och avstyra och avvisa. Har även jobbat på festivaler och verkligen upplevt vakterna som klippor. Något enstaka rötägg fanns men det gjorde det även bland oss i övriga personalen, precis som i alla yrken :)



Fortsätt skriva, jag gillar din blogg.

2010-07-08 @ 14:41:27
Postat av: Jennifer

Hejsan, jag klickade runt för att hitta en blogg om just Ordningsvaktar yrket. Jag ska nämligen skriva en stor uppsats om ordningsvakter och dess yrke så därför hoppas jag du skriver spännande saker här så jag kan ha något att använda till mitt arbete :)

2011-04-03 @ 15:08:18
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: Lasse

7-8 vakter på 250-300 18-åringar. Sådan lyx har då jag inte varit med om. Däremot 8 vakter på 1500 fulla 18-åringar är det varje helg.

2011-08-21 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0