Studentfest

Hoppade in i dörren på en studentfest igårkväll.
Hade inget bättre för mig och så va d ju nästan 2 månader sen jag hade brickan på mig.
Kändes skönt med ett avbrott.
Har gått och blivit kontorsråtta på heltid annars...

Hur som helst. Ett glatt gäng förfriskade universitetsstudenter på liten yta.
Billig alkohol. Hög fyllegräns.
Jag och kollegan fick bara beröm där vi stod i snöyran.
Dansade lite med folk som gick ut och luftade sig.
Skämtade och skrattade med alla glada gäster.
Inga sura miner överhuvudtaget under hela kvällen. Bortsett från tjejen som hade tappat sin plånbok någonstans på vägen från middagen till festen. Lite lätt panik från henne. Hoppas hon hittade den...  Framgick inte.

När det  närmade sig stängning var ett 30-tal tappra kvar. Varav 12-14 av dessa stod i par om två och smakade på varandras tungor. Undrar hur många av dessa som minns något när de möts i skolan på måndag. *hehe*

Overall - en riktigt trevlig kväll! 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej, jag är inntreserad av att bli ordningsvakt men jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. du kanske hade kunnat hjälpa mig eller iallafall berätta hur du gjorde? :)

MVH Daniel

2009-02-28 @ 14:13:13
Postat av: Daniel

Hej, jag är inntreserad av att bli ordningsvakt men jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. du kanske hade kunnat hjälpa mig eller iallafall berätta hur du gjorde? :)

MVH Daniel



Ps skrev fel mail i första Ds

2009-02-28 @ 14:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0